kontenery morskie

Wiele rodzajów biznesu bazuje na transporcie towarów. Aby zmaksymalizować swoje zyski stale poszukujemy coraz to nowszych i lepszych rozwiązań dla magazynowania i przewożenia towarów. Ceny wynajmu stacjonarnych budynków w miejscu siedziby firmy oraz w miejscu docelowym mogą się okazać niezwykle wysokie i znacznie przekraczające twój budżet. Nie musisz jednak się martwić, ponieważ mamy dla ciebie rozwiązanie! Mobilne kontenery morskie to przyszłość wielu biznesów i łatwy sposób na zaoszczędzenie finansów. Dowiedzmy się o nich więcej!

Zalety kontenerów morskich

Logistyczne rozpracowanie procesu transportowania to niekiedy kluczowy moment dla rozwoju firmy. Duża większość produktów zostaje klasyfikowana jako drobnica, czyli pakowana w niewielkie paczki. Jej przewóz odbywa się zazwyczaj w formie załadunku na palety, który jest przeznaczony do transportu morskiego. I w tym momencie wkraczają kontenery morskie, czyli najlepsze rozwiązanie dla twojego biznesu.

Kontenery morskie to mobilne magazyny, które możesz swobodnie pozostawiać na lądzie oraz przewozić drogą morską. Konstrukcje te są w pełni dostosowane do nawet najtrudniejszych warunków atmosferycznych. Wykonanie ze stali Corten oraz dodatkowe wzmocnienie sprawia, że kontenery są szczelne, a temperatura z zewnątrz nie wpływa na tą w środku. Podłoże kontenerów jest wyrównane, dlatego załadunek paleciakiem to bułka z masłem.  Kontener morski możesz traktować jako magazyn stacjonarny, ale gdy chcesz zmienić jego lokalizację, zrobisz to bez problemu!

Jeżeli będziesz chcieć zmienić swój biznes transportowy na stacjonarny, kontenery morskie sprawdzą ci się idealnie. To nie tylko przestrzenie magazynowe, ale mogą również stanowić bazę dla stworzenia przestrzeni biurowych, sanitarnych lub socjalnych. Dokumenty będą wewnątrz nich bezpieczne, a wszelkie udogodnienia dla twoich pracowników mogą zostać dodane.

Kontenery morskie

Rodzaje kontenerów morskich

Kontener morski 20 jest najczęściej wybieranym rozmiarem. Możesz go spotkać w wersji 20 DC bądź 20 HC. Różnią się one od siebie tym, iż typ HC jest dodatkowo podwyższany w porównaniu z DC. Kontener 20 posiada dopuszczalne obciążenie maksymalne do około 28 tys. kilogramów. W jego wnętrzu zmieści się 11 europalet. Kontenery DC oraz HC otwierają się w tradycyjny sposób, jeżeli jednak potrzebujesz otwieranego dachu polecamy wersję OT.

Kontener morski 40 również posiada oznaczenie DC, HC, OT, których znaczenia są takie same jak w przypadku wersji 20. Kontener 40 wyróżnia się ładownością 25 palet, czyli prawie 27 ton. Jego wielkość będzie odpowiednia przy transportach międzykontynentalnych.

By admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *