GEFCO partnerem logistycznym Citroëna

Obsługa w pełni elektrycznego Citroëna AMI

GEFCO, czołowy dostawca logistyki dla branży motoryzacyjnej w Europie i światowy ekspert w zakresie multimodalnych łańcuchów dostaw, został partnerem logistycznym Citroëna we Włoszech. GEFCO wspierać będzie Citroëna w zakresie obsługi całkowicie elektrycznego pojazdu czterokołowego AMI. W ramach kontraktu GEFCO obejmie transport, operacje poprodukcyjne i magazynowanie oraz dostawę pod drzwi i przekazanie samochodu nabywcy.

Oddział GEFCO we Włoszech odbierze Citroëna AMI na swoim placu składowym w Guasticce w Livorno. Tam doświadczony zespół ekspertów zajmie się kompleksowymi czynnościami poprodukcyjnymi, które są niezbędnym elementem wprowadzenia pojazdu na drogi. Oprócz tego, GEFCO zapewni niezbędne powierzchnie magazynowe dla samochodów Citroën AMI, które czekają na dostawy do nowych właścicieli z Włoch.

Operacje poprodukcyjne to szereg procesów, które obejmują między innymi całościowe mycie pojazdu, kontrolę płynów, konfigurację, montaż akcesoriów oraz pakietów MY AMI POP i MY AMI VIBE. Eksperci GEFCO zadbają o najwyższy poziom personalizacji. Wykorzystując montaż dodatkowych dekoracyjnych elementów, zmienią zewnętrzny wygląd aut, nadając im unikatowy i charakterystyczny styl. Citroën AMI jest lekkim czterokołowcem dostępnym dla 14-latków z prawem jazdy kategorii AM. Dzięki łatwemu i intuicyjnemu systemowi cyfrowemu, samochód spełnia wszystkie wymagania i nowe potrzeby w zakresie mobilności.

Jako partner logistyczny Citroëna, GEFCO będzie także realizować dostawy do domu. Każdy z kierowców GEFCO został przeszkolony w zakresie dystrybucji oraz prezentacji pojazdu w celu umożliwienia klientom natychmiastowego korzystania ze wszystkich funkcji. Łącząc to z całkowicie cyfrowymi umowami zakupu Citroëna, rozwiązania te zapewniają klientom zupełnie nowe doświadczenia.

„Jesteśmy zadowoleni, że możemy pracować dla Citroëna AMI, zaprojektowanego w taki sposób, aby zrewolucjonizować wizję miejskiej mobilności. GEFCO zarządza transportem, konfiguracją i personalizacją oraz dostawą auta bezpośrednio do domu klienta, zgodnie z aktualnymi procedurami bezpieczeństwa w pandemii. Pracujemy z Citroën Włochy, aby oferować klientom naprawdę wyjątkowe doświadczenia!” – mówi Fabrice Barthe, Dyrektor Zarządzający GEFCO Włochy.

By admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *